- Charismatický. Tíhne k tomu přebírat kontrolu nad mítinky a nalézat tak dobré nápady. Často říká ano, ale mnoho úkolů deleguje na ostatní. Důležitější je proto připravit se na jednání s dalšími čtyřmi typy manažerů. - Přemýšlivý. Je velmi pozorný, procesově orientovaný a vše chce vysvětlit detailně krok za krokem. Má talent na matematiku a soustřeďuje se na číselné ukazatele. - Skeptik. Na všechno se nedůvěřivě dotazuje. Chce-li jej někdo přesvědčit, udělá nejlépe, když získá na svou stranu někoho, komu skeptik důvěřuje. - Následovník. Dříve než odsouhlasí jakýkoli projekt, potřebují jasné ujištění o tom, že již někde jinde fungoval. Žádá případové studie, certifikáty apod. - Kontrolor. Myslí si, že ví vše sám. Není tedy vhodné snažit se přesvědčovat je o nějakém záměru, pouze jim poskytnout příslušná data a nechat je, ať se přesvědčí sami. Pomoci mohou jakékoli informace o konkurenci.
**Datum vydání:** X/2003 Zdroj: CIO.com - Internetové stránky časopisu CIO pro vedoucí pracovníky v oboru informačních technologií Zobrazit přehled článků ze zdroje CIO.com