Zajímavé bylo, že Joanne nebyla schopna určit jedinou skutečnost, kterou jí firma poskytla k tomu, aby se stala lepší manažerkou. Nedostalo se jí žádného zvláštního školení, podpory ani nástroje. Aby mohla dobře vykonávat svou práci, musela spíše překonávat četné překážky jako vysokou fluktuaci zaměstnanců, nedostatek prostředků na vzdělávání, nedostatečnou míru etiky, špatnou pracovní morálku atd.
Zatímco její nadřízení seděli ve svých kancelářích a mnuli si ruce nad perfektními strategiemi a postupy, jenž vymysleli, musela Joanne (tak jako obecně celá řada manažerů) zajistit spokojenost zákazníků, zvýšení příjmů a pracovat na vybudování vhodného pracovního prostředí pro zaměstnance. Neměl by se tedy vrcholový management již probudit? Toto je několik postupů, které Joanne pomohly k respektu jejích podřízených:
- Respektujte podřízené a dejte jim motivaci. - Mějte pochopení pro problémy svých podřízených a řešte je. - Přistupujte k zaměstnancům jako k zákazníkům. - Poskytněte jim co nejširší prostor pro výkon jejich činnosti. Zdroj: About Management - část amerického portálu About.com věnovaná managementu Zobrazit přehled článků ze zdroje About Management