Společnost Xerox si nejprve vytvořila knihovnu případových studií, popisujících znalostní aktivity v jiných firmách. Odborníci na podnikové strategie zjistili, že úspěšné organizace rozdělují správu znalostí do 10 základních oblastí. Mezi ty nejdůležitější patří: * Sdílení znalostí a nejlepších postupů. * Zachycování a opětovné používání dřívějších zkušeností. * Podpora odpovědnosti za sdílení znalostí u zaměstnanců. * Vytváření sítí odborníků. * Vytváření a analýza zákaznických znalostních bází.
Dalším krokem bylo navázání spolupráce se skupinou 100 znalostních odborníků, kteří se účastnili největších znalostních iniciativ v USA i v Evropě a souhlasili, že každoročně podstoupí průzkum svých aktivit a znalostních trendů ve svém oboru. Poté byly zahájeny vlastní iniciativy. Tou první byla **Eureka**, iniciativa, která se snažila podporovat komunikaci mezi zaměstnanci a jednotlivými odděleními (např. týkající se chyb v novém výrobku). V současné době obsahuje systém sdílení znalostí více než 25.000 záznamů. Article source KM Advantage - vše o správě znalostí - případové studie, články Read more articles from KM Advantage