Koncem roku 2000 proto firma zahájila iniciativu zaměřenou na maximalizaci obchodních hodnot a zvýšení informovanosti zaměstnanců. Původně nechtěla firma zavádět žádný gigantický systém správy znalostí, ale spíše menší, praktické projekty. Výsledek průzkumů však přinesl spíše zklamání: dostupná řešení byla těžko implementovatelná, náročná na finance a čas potřebný pro správu.
Firma proto vypsala výběrové řízení, z něhož vyšla nakonec vítězně společnost **Microsoft** se svým produktem **SharePoint Portal Server**. Tento systém je samostatným znalostním portálem a funguje na bázi správy dokumentů. Díky tomu je možné ve firmě snadno řídit workflow publikace dokumentů a tyto dokumenty sdílet. Během několika málo měsíců si společnost **Bouygues Telecom** vytvořila ucelenou knihovnu technických znalostí.
Z příkladu **Bouygues Telecom** se dá vyvodit, že optimální přístup k implementaci správy znalostí se skládá z následujících kroků: * Identifikace potřeby aplikace pro správu znalostí, * Identifikace příležitostí k založení znalostní báze, * Definování znalostní báze, * Implementace znalostní báze, * Zavedení managementu změn, * Praktický výsledek a úspěch. Zdroj: Knowledgeboard.com - americký portál věnovaný tématu správy znalostí Zobrazit přehled článků ze zdroje Knowledgeboard.com