- Na rizikové situace si připravte speciální plán. Krizový plán mějte vždy po ruce a začněte jej uplatňovat okamžitě, když se věci začnou vyvíjet jiným směrem, než se původně očekávalo. - Nedopusťte, aby špatná situace firmy trvala příliš dlouho. - Připusťte vlastní chyby. Nesnažte se selhání zakrývat. - Snažte se snížit celkové ztráty na minimum. - Nesypte sůl do otevřené rány. Na každém selhání se snažte objevit jeho pozitivní stránku, neodsuzujte jej pouze negativně. - Nevzdávejte se a pokračujte ve své práci. Staré dobré přísloví přece říká, že spadne-li někdo z koně, měl by se na něj co nejrychleji opět vyšvihnout.
Obchodní svět se velmi rychle mění. Lidé a firmy by proto měli dokázat identifikovat příslušné omyly a selhání, správně ukončit některé své činnosti a rychle se vrátit zpět do výchozího bodu, aby tak jejich selhání nebyla fatální. Není třeba vkládat čas a energii do věcí, o nichž není nikdo předem přesvědčen, že mají smysl. Z každého včas odhaleného selhání je nakonec třeba se poučit a odnést si to pozitivní.