Podnikatel či ředitel podniku často vytváří „posvátné krávy“ sám a je přitom tím posledním, kdo uzná, že je třeba zbavit se jich. Běžně o nich zcela přesně ví, ale odmítá přiznat svou chybu. Ve skutečnosti se tak pohybuje zcela mimo realitu až do doby, kdy začne přicházet o zákazníky, prodejce, podíl na trhu a peníze. Nakonec přijde i o kvalitní pracovní sílu, která má pocit, že ustrnula na místě, kde se žádné změny nikdy nestanou. Právě zaměstnanci jsou proto zdrojem cenných informací o zastaralých skutečnostech na pracovišti a je třeba komunikovat s nimi o tom.
Ne vždy je nutné „posvátnou krávu“ zcela odstranit. Mnohdy existuje možnost jisté aktualizace. Pokud podnik přichází o zaměstnance, může být problém například v zastaralém přístupu k jejich hodnocení. Hledání zastaralých věcí v podniku si žádá mnoho času a energie. Například odstranění nevyhovujícího člověka namísto procedury je již složitější. Obecně však platí zásada neodkládat důležitá rozhodnutí, na nichž závisí budoucnost podniku.