Mezi nejčastějšími návrhy zaměstnanců bylo, aby podnik vytvořil systém odměňování přínosu pracovníků, aby zastavil rozšiřování drbů a pomlouvání lidí za zády, a jelikož to bylo knižní nakladatelství, chtěli zaměstnanci rozšiřovat hlavní poselství v dětských knížkách, které by rodičům pomohly děti naučit, jak uspět v tomto konkurenčním a cynickém světě. Výkonný ředitel firmy přijal odpovědnost za výsledky průzkumu a rozhodl se chyby napravit. V příštím roce vzrostly výsledky podniku a konečný zisk o 40%. Také byl schopen rozpoznat a rozloučit se s pracovníky, kteří se nechtěli změnit. A díky tomu všemu vzrostl jeho vlastní entuziasmus, hrdost a nadšení. Z toho plyne ponaučení – pokud vybudujete společnost, ve které bude každý cítit entuziasmus, hrdost a nadšení, lidé přijdou a zůstanou. -ba- Zdroj: Fast Company - portál předního amerického magazínu pro manažery Zobrazit přehled článků ze zdroje Fast Company