Jen na inzerát nové zaměstnance nenalákáte

Nízká nezaměstnanost firmám komplikuje nábor nových zaměstnanců. Ty jsou tak nuceny neustále vymýšlet nové způsoby, díky nimž by přilákaly potencionální zaměstnance. Inzeráty stále častěji doplňují filmové klipy nebo billboardy s reklamou. Skoro samozřejmostí se už stala účast na veletrzích pracovních příležitostí.

Petr Šrámek z firmy LMC, která provozuje pracovní portál jobs.cz, firmám radí, aby zájemcům nejen sdělily, že nabízejí práci, ale i jakou a co vše svým zaměstnancům nabízejí. Firmy by si podle něj měly dát i pozor, aby případný nápor zaměstnanců zvládly.

Jako příklad netradičního způsobu oslovování zaměstnanců může posloužit jihlavská firma Automotive Lighting, která vyrábí světla do aut. Ta na náměstí několika městeček na Vysočině dorazila s kamionem Kenworth, jehož osádku tvořili náboráři. Kdo přišel ke kamionu, dostal občerstvení, informace o práci, mohl si zasoutěžit o ceny a případně rovnou vyplnit dotazník uchazeče.

-hp-
Zdroj: iDNES.cz - přední český zpravodajský portál
Zobrazit přehled článků ze zdroje iDNES.cz