Jak udržet na pracovišti dobrou náladu

To, že by měl manažer umět se svými podřízenými komunikovat, se všude stále dokola zdůrazňuje. Ale jak? Existují na to nějaké tipy? Ano a existují i jiné, jak udržet atmosféru pracoviště v klidu a pohodě.

- Učte zaměstnance kancelářské komunikaci. Ne vždy je totiž na místě způsob komunikace, který znají z domova nebo ze společnosti přátel.

- Udělejte průzkum, co jednotliví členové týmu očekávají: od vás, od práce, od sebe navzájem i sebe samotného.

- Zřetelně zdůrazňujte pracovní priority a povinnosti a poskytujte zpětnou odezvu při řešení problémů nebo úspěšně dokončené akci.

- Mluvte s týmem o odměnách a nabízejte v rámci možností různé varianty.

-Nebuďte zavření v kanceláři, ale pohybujte se v týmu.

-pk-
Article source Sales & Marketing Management - a US website for salespeople and marketers
Read more articles from Sales & Marketing Management