Jak řídit více podniků

Pokud přemýšlíte, že si vedle svého dosavadního podnikání založíte ještě další, držte se následujících rad.

- Naučte se dobře využívat techniky plánování času. Řiďte svůj čas tak, abyste byli přítomni klíčovým rozhodnutím, která je třeba udělat, nebo v době špičky provozu. Snažte se vyhnout vícenásobnému podnikání, které je příliš náročné na práci, nemusela by vám na to stačit energie ani čas.

- Naučte se řídit finance. Bude třeba zřídit oddělené účty, aby si každé podnikání zachovalo svou identitu.

- Efektivně řiďte zaměstnance. Jelikož nebudete moci být fyzicky přítomní ve všech místech svého podnikání, najděte si správné zaměstnance a udržujte s nimi úzký kontakt. Pravidelné informace jsou důležité pro rychlé řešení vznikajících problémů.

- Naučte se být dostupní. Měli byste být dostupní pro své klienty i zaměstnance, aby cítili, že jste do svého podnikání aktivně zapojeni. I když jste v jiné kanceláři, měli byste být dosažitelní po telefonu nebo e-mailu.

-kk-
Zdroj: Morebusiness.com - americký web pro malé podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Morebusiness.com