První věcí, kterou potřebujete určit, je, jaký druh pracovního prostředí si představujete pro své zaměstnance a jestli ho skutečně dokážete zajistit. Atmosféra „laissez-faire“ je sice žádaná, ale nemusí být pro danou organizaci vhodná. Možná si společnost nemůže dovolit „poloviční pátky“, ale zase může umožnit práci z domova. Pokud se rozhodne, jaký druh podnikové kultury bude nejvhodnější, musí dále určit, jací pracovníci se do ní hodí a jací pracovníci nejlépe naplní podnikové cíle. Sestavte seznam požadavků na budoucí pracovníky a podle něho vybírejte. Učiňte svou společnost stejně atraktivní pro kandidáty, jako je pro zákazníky. Sdělte jim, co může vaše společnost nabídnout, jaké má postavení na trhu apod. Publikujte články a zjistěte, co se o vaší firmě říká mezi lidmi. Vědět, kdo jste, co jste ochotni dát a co požadujete od zaměstnanců, jsou tři nejdůležitější kroky k setrvání na trhu práce. -ba- Zdroj: CIO.com - Internetové stránky časopisu CIO pro vedoucí pracovníky v oboru informačních technologií Zobrazit přehled článků ze zdroje CIO.com