- Vytváříte pocit důležitosti a naléhavosti toho, co se má změnit a proč se to má změnit?
- Vytváříte a komunikujete vizi? Pokud změna bude mít za následek lepší pracovní podmínky pro zaměstnance, sdělte jim to. Lidé se změn bojí, proto diskutujte o pozitivních následcích a nechte je vyjádřit jejich obavy nahlas.
- Jsou lidé zplnomocněni jednat? Čím více kontroly můžete zaměstnancům dát do rukou, tím více nadšení vnesou do úsilí o změnu.
- Oslavujete krátkodobá vítězství? Oslavujte včas a často. A nezaměřujte se jen na finanční výsledky. Poplácání po zádech a písemná pochvala také fungují.
- Jsou nové přístupy začleněny do způsobu práce? Cílem každé změny by mělo být učinit z nového přístupu status quo. Sledujte místa, kde se střetávají staré a nové způsoby, a naplánujte, jak je synchronizovat.
-ba-