Seznam zdrojů a druhů znalostí, které si firmy potřebují osvojovat, sdílet a řídit stále narůstá.
Akvizice a řízení znalostí je relativně nová funkce. V posledních 15 letech ale vzrostla její důležitost v očích většiny manažerů a je bohužel něčím, co řada z nich neovládá dostatečně. Přesto jsou jejich schopnosti plánovat, hodnotit, získávat a řídit znalosti tím, na čem často záleží úspěch firmy.
Peter Sammons poskytuje ve své knize "Nákup znalostí" manažerům čtivého a praktického průvodce pro nákup a řízení znalostí. Autor se zabývá ekonomikou znalostí jako vzrůstající odpovědností manažerů. Vymezuje některé alternativní strategie a radí, jak spolupracovat s univerzitami, výzkumnými organizacemi a konzultantskými firmami. V neposlední řadě oslovuje vyčerpávajícím způsobem nejvíce zanedbávanou oblast, kterou je přenos znalostí od dodavatele odběrateli.
-av-