E-learning stále zůstává levnější alternativou školení prováděného učitelem a investice do produktů e-learningu jsou poměrně vysoké, stejně tak jako návratnost do těchto investic. V oblasti e-learningu se navíc objevují nové a nové trendy. Roste konkurence mezi špičkovými firmami v této oblasti. Firmy, nabízející řešení v oboru e-learningu si uvědomují důležitost obchodní značky a snaží se ji vybudovat.
Klade se také důraz na řešení, která nabízí nejen možnost e-learningu, ale také uživatelskou správu obsahu, tj. vytváření vlastních možností výuky a jejich slučování s obsahem, který poskytnou třetí strany.
Co se obsahu týče, nejdůležitější je pravděpodobně schopnost simulace reálných situací. Za nejefektivnější metodu učení se totiž považuje „učení praxí“. Dále se také zvyšuje využívání interaktivity a spolupráce jednotlivých účastníků školení. Velkou roli při rozhodování, jaký produkt e-learningu zvolit, hraje pochopitelně návratnost investic. Zdroj: Content Wire - informace z oblasti Content Delivery a Content Managementu Zobrazit přehled článků ze zdroje Content Wire