Tento přístup však vyžaduje dobré organizační schopnosti, touhu spolupracovat s ostatními a sebekontrolu. Často se však kruh neuzavře. Proč? Existuje několik důvodů. Někdy rádi hrajeme „přesilovku“ – nechceme se dělit o to, co víme, získáváme tak pocit moci a převahy. Předsudky – jsou zdrojem nedorozumění a neefektivní „nekomunikace“. Neschopnost organizace záležitostí – těžko lze dosáhnout vytyčeného cíle, nedokážeme-li si uspořádat čas, napsat základní požadavky atd. Repertoár schopností vedoucích k úspěchu lze rozšířit následujícími způsoby:
Pokud pociťujete nedostatek času, naučte se jej lépe využívat a organizovat. Buďte čestní a přímí – pokud například nemůžete zodpovědět otázku v rozumné době, přiznejte to. Nezapomínejte odpovídat na vzkazy, nabízejte konkrétní termíny splnění úkolů či dodání informací a dodržujte je. Stanovte si standard, jehož chcete dosáhnout a požádejte své kolegy a blízké, aby vám pomohli kontrolovat, jak a zda jich dosahujete. Zdroj: Ivy Sea Online - portál americké poradenské společnosti Ivy Sea Inc. Zobrazit přehled článků ze zdroje Ivy Sea Online