Desatero přikázání pro firemní e-mailovou komunikaci

1. Vytvořte jasný a specifický předmět zprávy.

2. Udržujte délku textu na potřebném minimu.

3. Než zprávu odešlete, třikrát si ji přečtěte.

4. Zvažte, jak bude příjemce na zprávu reagovat.

5. Zkontrolujte pravopis a gramatiku.

6. Zdržte se projevů emocí, spamu či psaní velkými písmeny.

7. Nikdy nepřeposílejte řetězové zprávy.

8. Nepoužívejte e-mail pro jakékoli nelegální a neetické účely.

9. Nespoléhejte na důvěrnost e-mailů.

10. Máte-li pochybnosti, uložte si zprávu přes noc a znovu si ji přečtěte druhý den.

Nikdy neposílejte e-maily nebo nehovořte s hlasovou schránkou, když jste rozčílení. Nejprve se uklidněte, než začnete na cokoli reagovat. Jistě nechcete mít trvalý záznam svých emocionálních projevů vůči kolegům nebo klientům. To, co řeknete v horské chvilce, může způsobit řadu pozdějších problémů.

-kk-
Article source Vault.com - americký portál a online komunita zaměřená na rozvoj kariéry
Read more articles from Vault.com