Každý podnik má disponuje určitou kapacitou na trhu. Firma, která chce na trhu uspět, by si měla umět zodpovědět několik základních otázek: * Jaká je naše firemní vize?, * Jak ji chceme naplnit?, * Umožňují nám to dosavadní prostředky?, * Jak a v jakých oblastech rozšířit své kapacity? nebo * Jaké jsou naše přednosti a nedostatky?
Důležité je také uvědomit si několik klíčových poznatků. Hlavní zdroj znalostí je vždy v lidech. Je proto třeba vytvořit klima důvěry, abychom z něho mohli čerpat. Jedním z klíčových motivačních prvků pro sdílení informací je totiž vědomí, že jich nebude zneužito.
Správa znalostí v rámci firmy operuje s daty ze tří hlavních oblastí. Jsou jimi lidské zdroje, organizace a informační systémy a technologie. Všechny tyto oblasti jsou samozřejmě vzájemně propojeny. Article source RRHH - a Spanish website focused on HR Read more articles from RRHH