Co má dělat vaše HR?

Ilustrační snímek

Pokud jako ředitel firmy nemáte přehled o aktivitách vašeho personálního ředitele a nejste si jisti ani tím, co by měl vlastně dělat, aby podpořil konkurenceschopnost vaší společnosti, přečtěte si následující doporučení serveru Businessweek.com. Vaše HR by v tuto chvíli mělo zabezpečovat následující funkce:

  1. Spolupracovat s vámi a dalšími firemními lídry na komunikaci vize vaší společnosti za použití všech dostupných komunikačních kanálů.

  2. Prodávat vaši firmu talentům nejen z řad uchazečů o práci, ale i klientů, médií a celé vaší obchodní komunity.

  3. Vést všechny zaměstnance k otevřenosti a pravdomluvnosti v obtížných dobách.

  4. Propagovat kulturu postavenou na originalitě, nikoli měřítkách stejných pro všechny.

  5. Přivádět kvalifikované a motivované lidi pro zajištění růstu vaší společnosti.

  6. Směřovat funkci HR od administrativní k partnerské vůči jednotlivým obchodním jednotkám.

  7. Zajišťovat HR procesy tak silné, aby odpovídaly regulačním nařízením, ale zároveň zůstávaly lidské.

  8. Budovat kulturu spolupráce a bojovat za zaměstnance v každém navrhovaném projektu.

  9. Průběžně se zajímat o názory zaměstnanců na firmu a kariéru, nejen jednou ročně.

  10. Nahrazovat strach důvěrou při každé příležitosti, ať už to budou tréninky, manažerské postupy nebo každodenní rozhovory na pracovišti.

-kk-

Zdroj: Bloomberg Businessweek - portál prestižního amerického týdeníku Business Week a mediální agentury Bloomberg
Zobrazit přehled článků ze zdroje Bloomberg Businessweek