Rok 2006 byl v USA celkem dobrým podnikatelským rokem s 671 800 novými malými firmami. Nedávná studie ale ukazuje, že jen dvě třetiny těchto nováčků vydrží alespoň dva roky. Jak zajistit, aby právě ta vaše firma přežila?
Pomáhá, když vás opravdu zajímá obor, ve kterém chcete začít podnikat. Dalším kritériem je nutná poptávka po službě nebo produktu, který chcete nabízet. (Hot Center podnikatelského serveru Entrepreneur.com uvádí největší podnikatelské trendy).
- „In“ je v současné době například využití technologie Bluetooth při poskytování služeb, například propagace. Odborníci tvrdí, že její popularita nadále strmě poroste.
- V USA se stal velmi populární byznys z plánování rodinných událostí (většinou oslav mladistvých).
- V roce 2005 utratili Američané 11 miliard dolarů za speciální kávu v občerstvovacích zařízeních (v roce 2004 jen 1,5 mil.dolarů). Odborníci se shodují na tom, že se lidé nescházejí v kavárnách jen kvůli této oblíbené pochoutce, jde jim hlavně o společenský zážitek.
Pokud jste kreativní ale nemáte příliš prostředků, radí odborníci projít nabízený seznam finančně nenáročných podnikatelských aktivit. Možností je prý celá řada.
-av-