1. Nenechte se svést „další velkou věcí“ – U nereálných slibů nových technologií a inovativních obchodních modelů podporovaných médii si musíte být jisti, že vyhovují vašim obchodním kritériím. Položte si otázku, zda tyto novinky adresují přesně definovaný obchodní nebo sociální problém, zda jsou postaveny na běžných standardech, zda předcházejí porušení soukromí nebo obchodní bezpečnosti apod. 2. Jako dobrý tesař dvakrát měřte – Více než 70% společností využívajících nové metodologie, jako Balanced Scorecard, Performance Prism a Intellectual Capital Navigator, selhalo v navazování vztahů nefinančních ukazatelů a finančních výsledků. Proto by se manažeři měli méně spoléhat na generické výkonné měřicí kostry a administrační odhady a více na důmyslné kvantitativní a kvalitativní dotazy na faktory, které skutečně přispívají k ekonomickým výsledkům. 3. ...a jednou řežte – Úspěšné společnosti mají dlouhodobý přehled o přitahování, udržení a individuálním přispívání zaměstnanců. Myslete na cenný zdroj – na zaměstnance. Article source Information Highways - elektronický obsah a vše o něm Read more articles from Information Highways