- Propagujte otevřenou komunikaci. Ukažte zaměstnancům, že považujete sebe i je za součást týmu – což znamená, že s nimi budete sdílet to, co se dozvíte od vyššího managementu.
- Nepřikrášlujte špatné zprávy. Zaměstnanci budou pravděpodobně znát pravdu. Pouze byste přišli o jejich důvěru.
- Podporujte přiměřené riskování. Dejte zaměstnancům najevo, že nebudou trestáni za to, když se něco nepovede. Chyby společně analyzujte, aby se již neopakovaly.
- Prosazujte autonomii. Nabízejte spíše rady, než abyste dávali příkazy.
- Oceňujte úspěch. Když zaměstnanci splní nebo překročí požadavky, oceňte to veřejně. Uznání podporuje dobrou vůli.
- Propojte odměny s organizačními cíli. Odměny by měly pozitivně posilovat správné chování a snižovat frekvenci nežádoucí výkonnosti.
-kk-