Nejdůležitějšími materiály obsaženými v bázi znalostí (www.beep-eu.net) jsou příběhy a případové studie. Báze musí umožňovat také vyhledávání na základě určitých kritérií – jedině tak je možné jednotlivé příběhy a jejich kontexty vzájemně porovnávat a získávat z nich další znalosti. Znalostní báze BeEP obsahuje především články týkající se flexibilního uspořádání pracovní doby a nových způsobů práce.
Příkladem toho, kdy se báze znalostí hodí, je situace, kdy firma chce zavádět správu znalost či teleworking, ale neví, jak na to. Manažeři mají určitou představu, ale potřebují získat informace týkající se jiné firmy s podobným profilem. Manažer si tak může pro vyhledávání zadat například stupeň sdílení znalostí v organizaci, demografické údaje apod. a na jejich základě získat relevantní informace. Kvalitní báze znalostí umožňuje získat i údaje o tom, co se firma z celého procesu naučila.