Proces budování důvěry zákazníků v internetovou společnost začíná zabezpečením rychlého a bezpečného způsobu nakupování. Zdaleka jím však nekončí. Nedá se postavit…
Stále výraznějším problémem se v oblasti knowledge managementu (KM) začíná…
Ve znalostech se skrývá obrovský potenciál. Kdybychom jen věděli, co…
Obchodování je směsicí inspirace, lidí, financí, cílů, logistiky,…
V Americe byla nedávno provedena studie, která se zaměřila na výkonné…
V oblasti manažerské komunikace existují velké rozdíly mezi slovy a činy -…
Článek se zamýšlí nad vlivem a dopadem událostí roku 2001 (útoky z 11.…
Jediným měřítkem úspěšnosti intranetu jsou spokojení uživatelé. Hojně…
Byrokracii lze charakterizovat jako stav, kdy úřední výkony (plánování a…
V současném ekonomickém klimatu musejí manažeři být schopni zastávat jak…
Přemýšleli jste někdy o tom, jak se vaše společnost jeví důležitému…
Správa znalostí může podporovat různé druhy spolupráce. Vychází přitom z…
Intranet je dnes důležitým prostředkem brainstormingu, pomáhá zlepšit…