Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Hledání odborníků jako jeden z úkolů správy znalostí

Pokud potřebuje společnost najít odborníka, bývají zpravidla prvním cílem Zlaté stránky, záznamy o předchozích projektech či další dokumenty. Je také možné zeptat…

Metadata a správa znalostí - model úrovně funkčnosti (CMM)

Metadata a správa znalostí - model úrovně funkčnosti (CMM)

Funkčnost podnikových modelů správy znalostí a jiných technicko-…

Správa znalostí - konec nebo nový začátek?

Správa znalostí - konec nebo nový začátek?

Dosud byla úspěšná správa znalostí považována spíše za abstraktní pojem než…

Využití konzultantů při zavádění správy znalostí

Využití konzultantů při zavádění správy znalostí

Začínat se správou znalostí není jednoduchá záležitost. Společnost musí…

Adekvátní vyjádření vlastního názoru je důležitou schopností manažera

Adekvátní vyjádření vlastního názoru je důležitou schopností manažera

Vyjadřování a mluva těch, kteří vykonávají důležitá rozhodnutí, často…

Co napoví e-mail

Co napoví e-mail

Masové využívání e-mailu dnes poskytuje firmám nepřeberné možnosti, jak se…

Řeč těla by měla být v souladu se slovy

Řeč těla by měla být v souladu se slovy

Pociťujete někdy, že vaše okolí vnímá to, co říkáte jinak, než by mělo?…

Dokonalý kruh

Dokonalý kruh

Kruh se uzavírá tato tři slova mohou mít podle autora článku překvapivě…

Efektivní praxe správy znalostí

Efektivní praxe správy znalostí

Článek vymezuje a analyzuje základní pravidla pro vybudování úspěšné správy…

Správa znalostí pro začátečníky 6: Obsah nebo kontext?

Správa znalostí pro začátečníky 6: Obsah nebo kontext?

Autor se v článku zabývá problematikou obsahu a kontextu znalostí a…

Důvěra je dobrá, kontrola je ještě lepší

Důvěra je dobrá, kontrola je ještě lepší

Trh má své vlastní zákony, nemůžeme se však spoléhat, že za nás vyřeší…

Vývojový informační management a jeho přínos pro společnosti

Vývojový informační management a jeho přínos pro společnosti

Dnešní zákazníci vyžadují kvalitnější produkty a služby za nízké ceny.…

Výkonný ředitel v e-komerci: Jak se stát opět důvěryhodným?

Výkonný ředitel v e-komerci: Jak se stát opět důvěryhodným?

Nedávné skandály společností Enron a WorldCom poukázaly kromě jiného i na…

Výpis 32773289 z celkem 3844