Článek přináší informace o vlastnostech, které neodmyslitelně provází neúspěšné manažery a vedoucí, kteří přivedli svou firmu ke krachu. * Považují svoji společnost za nepřekonatelnou ve svém oboru. Jistě, firma by se měla snažit vyniknout, ale podaří se to jen těm kvalitním manažerům, kteří vědí, že je neustále co zlepšovat. * Identifikují se se svou společností tak, že zcela zmizí hranice mezi jejich osobním životem a životem firmy. Často používají firmu jako nástroj k tomu, aby si naplnili své osobní ambice. * Myslí si, že znají na všechno odpověď. S tímto pocitem pak nemají potřebu žádné nové odpovědi hledat. * Bezohledně se zbaví každého, kdo je stoprocentně nepodporuje. Tito lidé si myslí, že jejich prací je přimět každého k tomu, aby věřil v určitou vizi. Jestliže pak někdo projeví jiný názor, než mají oni, koleduje si o výpověď. * Jsou posedlí image společnosti a snaží se být vždy na očích – například v médiích. * Podceňují překážky a dávají najevo nezájem o vše, co by jim mohlo stát v cestě. * Tvrdohlavě trvají na tom, co v minulosti fungovalo a bojí se změn. Article source Fast Company - leading U.S. magazine and website for managers Read more articles from Fast Company