Zdraví a bezpečnost zaměstnanců
Software pro správu pracovních sil vám dává možnost lépe řídit zdraví a bezpečnost vašich zaměstnanců. Využijte aktuálně nástroje a řešení k zajištění optimálního zařazení a rotace, které zohledňují požadavky, postupy a předpisy týkající se ochrany zdraví a bezpečnosti. Systém vám automaticky řekne, kdo kde a kdy pracuje, s kým byli členové týmu v kontaktu, zda se izolovali sami a kdy bude pro ně bezpečný návrat do práce. Na pár kliknutí získáte všechny informace, které potřebujete k zodpovězení těchto klíčových otázek, abyste zajistili zdraví a bezpečnost svého týmu.
Plánování a optimalizace pracovní síly
Pandemie posílila důležitost flexibilního a pohotového plánování řízení pracovní síly a potřebu přesných informací v reálném čase. Je extrémně obtížné efektivně řídit své pracovní síly bez podrobných informací o čase zaměstnanců, docházce, absencích, činnostech, dovednostech a plánování. Zaměstnavatelé proto nyní musí najít způsoby, jak optimalizovat a plánovat různé úrovně poptávky a podmínky prostředí. Dobrý systém řízení pracovních sil může za vás automatizovat mnoho z těchto procesů.
Systém pro správu různých forem úvazků
Už před pandemií si zaměstnavatelé byli vědomi výhod zavedení flexibilních možností práce na dálku včetně zvýšení produktivity, snížení absencí a přilákání a udržení talentů. Dobrý systém vám poskytne plně automatizovaný způsob zaznamenávání odpracovaných hodin i správu plánovaných a neplánovaných absencí. Zaměstnanci mohou zaznamenávat docházku na počítači, tabletu nebo mobilním telefonu buď prostřednictvím hodinových nebo čestných e-mailových pracovních výkazů. Není třeba tabulkových procesorů a žádných manuálních procesů – ušetříte čas, eliminujete chyby a snížíte administrativní zátěž.
Zapojení zaměstnanců
Nejúspěšnějšími organizacemi jsou ty, které svým zaměstnancům umožňují větší kontrolu nad jejich pracovním životem. Tímto způsobem podporují kulturu angažovaného a motivovaného personálu, který je spokojenější, produktivnější a loajálnější. S využitím samoobslužného softwaru pro mobilní zařízení, stolní počítače nebo notebooky mohou zaměstnanci snadno organizovat a spravovat svůj vlastní čas, docházku, plány, dovolenou za kalendářní rok, absence a osobní údaje. To zase snižuje dotazy, hovory a e-maily liniovým manažerům, personálním a mzdovým oddělením.
Plánování do budoucna
Jakmile se současná situace uklidní, nové obchodní priority budou znamenat, že týmy možná budou muset být restrukturalizovány a bude třeba aktualizovat postupy a zásady pracovní síly, aby zohledňovaly nové způsoby práce. K tomu budete potřebovat spolehlivé údaje o pracovní síle, které vám pomohou vyhodnotit rozpočty a náklady. Systém správy pracovních sil, který může poskytovat informace o nákladech na pracovní sílu a produktivitě, bude rozhodující pro úspěch vaší organizace.
Pandemie zásadně změnila způsob, jakým pracujeme. Nikdo nedokáže předpovědět, co přinese budoucnost, ale se správnými systémy správy pracovních sil budete lépe připraveni čelit těmto výzvám.
-bb-