1. Strategický přístup a imperativ – komunikaci je třeba strategicky řídit a formulovat její pravidla 2. Integrita a integrace – základem úspěšné komunikace je důvěryhodnost a konzistence informací 3. Důstojnost a respekt 4. Proud strategických informací – informace je třeba neustále uvádět do oběhu, ale kontrolovaným způsobem 5. Srozumitelné a důležité zprávy – aby nedocházelo ke zbytečným nedorozuměním 6. Externí perspektiva – je třeba brát v úvahu i důležité informace a zprávy externí 7. Role a odpovědnost – vymezení rolí a odpovědností konkrétních zaměstnanců 8. Naslouchání a viditelná účast 9. Školení a podpora 10. Struktura a realizace – konkrétní strukturu podnikové komunikace by měl plánovat a určovat příslušný manažer 11. Systém hodnocení – měl by odpovídat měnícím se podmínkám a technikám komunikace 12. Neustálé zdokonalování – interní komunikaci je třeba přizpůsobovat obchodní situaci podniku a požadavkům zákazníka Zdroj: KM Review - web zaměřený na správu znalostí Zobrazit přehled článků ze zdroje KM Review