Nečekejte, až se diskuse sama rozjede. Využijte interní či veřejné kanály pro šíření zpráv, aby vaši lidé měli každý den přístup k informacím o firmě.
5. Zapojte odměny
Propojte odměny za splnění cílů s komunikací prostřednictvím sociálních médií. Jakmile se pak zaměstnanci dozvědí o novém projektu, získají motivaci k tomu, aby pomohli firmě k lepím výsledkům.
6. Zapojte princip soutěže
Používejte sociální média k šíření informací o tom, kteří zaměstnanci pomohli firmě k dosažení určitých výsledků. Pobídnete tak ostatní, aby se snažili o totéž.
7. Nehleďte na funkce
Ke komunikaci prostřednictvím sociálních médií vyzývejte všechny ve firmě bez ohledu na jejich postavení v hierarchii řízení.
8. Používejte sociální média k náboru
Inzerujte jejich prostřednictvím volná místa a nové příležitosti ve firmě.
9. Získejte nejvyšší manažery
V rámci vaší sociální sítě by měli mluvit o strategii firmy, jejím dalším směřování a také o tom, s čím je v současné době třeba nejvíce pomoci.
10. Ptejte se a žádejte zpětnou vazbu
Neberte sociální média jen jako nástroj pro šíření zpráv. Učte se jejich prostřednictvím naslouchat zaměstnancům.
-kk-
Zdroj: Incentive Magazine - magazín zabývající se zaměstnaneckými výhodami a motivací.