Manažer - zprávy z managementu

Schůzky by měly být efektivní, ne ztrátou času

Jak bude schůzka či setkání efektivní, záleží na osobě, která vše povede. Manažeři a ředitelé stráví na různých schůzkách skoro polovinu pracovního času. V obchodní…

Strategie konzultujte s týmem

Článek v rámci předplatného Strategie konzultujte s týmem

Bez ohledu na produkt nebo službu, kterou se snažíte na trhu propagovat,…

Šéf by neměl být izolován od dění na pracovišti

Článek v rámci předplatného Šéf by neměl být izolován od dění na pracovišti

Pokud je šéf vizolaci, do které se dostal sám, protože se stranil svých…

Začátky rodinného podnikání

Článek v rámci předplatného Začátky rodinného podnikání

Pokud jste oba nespokojení s prácí, možná jste uvažovali začít spolu nejen…

Jak na rozvojové projekty

Článek v rámci předplatného Jak na rozvojové projekty

Budoucnost projektů tkví vpodpoře a rozvoji lidských zdrojů. Problém…

Na výročních zprávách si dávají firmy stále více záležet

Na výročních zprávách si dávají firmy stále více záležet

Podle odborníků si české firmy dávají na svých výročních zprávách stále…

Nároky na globální týmy rostou

Nároky na globální týmy rostou

Programátor firmy International Business Machines Rob Nicholson nikdy…

Vyhněte se pěti chybám při psaní nabídky

Článek v rámci předplatného Vyhněte se pěti chybám při psaní nabídky

Obchodní nabídka je jedním z nejefektivnějších způsobů, jak ukázat…

Předurčete svému projektu úspěch

Předurčete svému projektu úspěch

Vždy, když se pouštíte do nového projektu, musíte počítat stím, že vás to…

Udělejte ze své značky nestárnoucí celebritu

Článek v rámci předplatného Udělejte ze své značky nestárnoucí celebritu

Představte si, že byste měli dnes jinou tvář než včera a zítra. Vaši známí…

I prohra s konkurencí může být výhra

I prohra s konkurencí může být výhra

Vydali jste se ze sebe všechno při přípravě projektu pro jednoho významného…

Nepodceňujte průzkum trhu, když chcete přijít s novým produktem

Nepodceňujte průzkum trhu, když chcete přijít s novým produktem

Průzkum trhu je jedním z nejdůležitějších kroků při vývoji produktu. Jeho…

Bez plánu a bez starostí

Článek v rámci předplatného Bez plánu a bez starostí

Asi před 60 lety řekl Dwight D. Eisenhower, že plán je na nic, ale…

Výpis 300312 z celkem 472