Manažer - zprávy z managementu

Nejlepší lídři se omluví, když udělají chybu

Zdá se, že ti nejlepší a nejefektivnější lídři jsou vysoce profesionální, ale zároveň také velice skromní a pokorní. Lídři, kteří jsou profesionální a přitom…

Nezdařená prezentace? Není proč se hroutit

Pečlivě jste si připravili prezentaci pro své nadřízené a podle svého…

Jak na to, aby prezentaci nechyběl zápal a zaujetí?

Na podzim se mění barva listí ze zelené na zlatou, červenou a oranžovou.…

Prezentace na poslední chvíli: Jak přežít (2/2)

Web presentationmagazine.com připravil sérii rad pro situaci, kdy musíte…

Online porady a webináře: Jak na to, aby vám ostatní věnovali pozornost

Webináře jsou prokleté. Každý je přesvědčen o tom, že zatímco mluví,…

Článek v rámci předplatného Jak by mělo vypadat vánoční přání pro obchodní partnery

Není to tak dávno, co jsme na Vánoce odesílali klientům či obchodním…

Prezentace na poslední chvíli: Jak přežít (1/2)

Když jste na poslední chvíli požádáni, nebo spíše pověřeni, abyste…

Pracovní setkání? Výstřihy a parfémy si nechte na večer

Ať už jdete na obchodní schůzku, pracovní pohovor, networkingovou akci či…

Mýty o veřejném vystupování aneb Žádný řečník z nebe nespadl

Pokud nejste přirozený talent, nikdy nebudete dobrý řečník. Jste-li navíc…

Článek v rámci předplatného Zlozvyky veřejného vystupování (2/2)

V první části článku o nežádoucím chování při veřejných vystoupeních jsme…

Článek v rámci předplatného Zlozvyky veřejného vystupování (1/2)

Každý z nás má určité komunikační návyky, které jsou natolik rutinní, že si…

Jste profesionální spíkr? I kdyby ne, stejně je důležité mít silný závěr

Možná chcete, aby se přihlásili do programu. Nebo chcete, aby uskutečnili…

Miroslav Princ

Článek v rámci předplatného icon Kdo pomůže obchodníkům? (2/2)

V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od…

Výpis 209221 z celkem 446