Nikdo nechce pracovat pro někoho, kdo si jej neváží a nevnímá jeho názory. Každý vedoucí pracovník by si proto měl uvědomit, jak důležité je, aby dokázal naslouchat…
Ryba smrdí od hlavy, praví známé rčení. Pokud něco nefunguje ve firmě (nebo…
V souvislosti s řízením lidí se v poslední době hodně mluví o…
Když se mluví nebo píše o pracujících rodičích, většinou jde o problémy…
Zaměstnanci, zákazníci a spolupracovníci manažerů potřebují dobře vědět, co…
Každý z nás musí v práci řešit obtížné rozhovory s kolegy, podřízenými nebo…
Každý manažer chce, aby jeho podřízení pracovali tvrdě. O to více by si…
V řadě manažerských článků se píše o tom, že potenciál stát se lídrem má…
Kvalita práce bohužel není jediné kritérium, podle něhož jsme v práci…
To, že pracujete od rána do večera, ještě neznamená, že pracujete…
Letní počasí již přišlo i do Česka. Sny zaměstnanců o nicnedělání na pláži…
Pokud je chválení lidí za dobrou práci tak jednoduché, jak všichni říkají,…
Ako získať skutočnú a dlhodobú priazeň zákazníka ? A prečo sa vlastne…