Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Otestujte svou schopnost naslouchat

Nikdo nechce pracovat pro někoho, kdo si jej neváží a nevnímá jeho názory. Každý vedoucí pracovník by si proto měl uvědomit, jak důležité je, aby dokázal naslouchat…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Kam se poděli skuteční lídři?

Ryba smrdí od hlavy, praví známé rčení. Pokud něco nefunguje ve firmě (nebo…

4 kroky ke ztrátě angažovanosti zaměstnanců

V souvislosti s řízením lidí se v poslední době hodně mluví o…

Být rodičem je dobrá kvalifikace

Když se mluví nebo píše o pracujících rodičích, většinou jde o problémy…

Jste důvěryhodný manažer?

Zaměstnanci, zákazníci a spolupracovníci manažerů potřebují dobře vědět, co…

Nevyhýbejte se obtížným rozhovorům

Každý z nás musí v práci řešit obtížné rozhovory s kolegy, podřízenými nebo…

Nepřehlížejte vyčerpání svých podřízených

Nepřehlížejte vyčerpání svých podřízených

Každý manažer chce, aby jeho podřízení pracovali tvrdě. O to více by si…

Vůdcovský potenciál rozhodně nemá každý

V řadě manažerských článků se píše o tom, že potenciál stát se lídrem má…

Jak v práci působíte na druhé?

Kvalita práce bohužel není jediné kritérium, podle něhož jsme v práci…

Opravdu jste produktivní?

Opravdu jste produktivní?

To, že pracujete od rána do večera, ještě neznamená, že pracujete…

Tři tipy pro produktivnější léto

Letní počasí již přišlo i do Česka. Sny zaměstnanců o nicnedělání na pláži…

Opáčko z pozitivní zpětné vazby

Pokud je chválení lidí za dobrou práci tak jednoduché, jak všichni říkají,…

Richard Páleník

Ako si udržať priazeň a lojalitu zákazníka? Veľké spoločnosti sú bezradné

Ako získať skutočnú a dlhodobú priazeň zákazníka ? A prečo sa vlastne…

Výpis 32903302 z celkem 6599