Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného 5 triků, které zajistí úspěch vašemu veřejnému vystoupení

Aby váš projev nebo prezentace na konferenci zaujaly, musí se lišit od ostatních. V tom dobrém slova smyslu. Server INC.com přinesl 5 málo používaných triků, které…

Neztrácíte nejlepší roky života? Najděte konečně svou vysněnou práci

Najít si dokonalou práci je výzva, která v našich životech dlouho…

Čím zapít pracovní oběd?

Pracovní oběd (pokud jím nemyslíme každodenní obědvání s kolegy) je v…

Prodávat musíte hodnotu, ne cenu

Prodávat hodnotu znamená, že svému zákazníkovi nabídnete hodnotu. Vaši…

Mühlfeit versus Kadlec o akvizici sociální sítě LinkedIn společností Microsoft

Mühlfeit versus Kadlec o akvizici sociální sítě LinkedIn společností Microsoft

Microsoft kupuje LinkedIn za 630 miliard korun. Jedná se o největší…

Kdo by se networkingu bál: Je mnoho cest jak na to

Budování sítě kontaktů je součástí každého byznysu. Internet networking…

Vaše značka a udržení zákazníků: Na očekáváních záleží

Americký řetězec velkých diskontních obchodů WalMart, který je známý svým…

Petr Mečíř, lektor 1. VOX a.s.

icon Nejlepší reklamou jsou spokojení zákazníci

V dnešní době je řada služeb a výrobků srovnatelná jak svou cenou, tak i…

Ředitelé na Facebooku: Profil ano, šmírování ne

Facebook je největší světovou sociální sítí. Proto je také nejdůležitější…

Článek v rámci předplatného 3 prodejní tipy pro mladé začínající podnikatele

Podnikání láká mnohé mladé absolventy a pracovníky, kteří nejsou ve své…

Zákaznická spokojenost a hodnota firmy: Manažeři musejí vybírat správné investice (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, že zákaznická spokojenost je akcionářům ku…

Milan Vašina v Management TV: Komunikace a důvěra jsou klíčovými faktory v době změn

icon Milan Vašina v Management TV: Komunikace a důvěra jsou klíčovými faktory v době změn

Milan Vašina působí jako generální ředitel ve společnosti T-Mobile CZ &…

Zákaznická spokojenost a hodnota firmy: Manažeři musejí vybírat správné investice (1/2)

Zákaznická zkušenost se obvykle pohybuje tím samým směrem jako cena akcií…

Výpis 495507 z celkem 1895