E-mailové zpravodaje pomáhají udržovat vztahy se zákazníky, zvyšují povědomí o značce, zkvalitňují služby zákazníkům a zvyšují hodnotu nákupů a registrací. Bohužel…
Termín dvourychlostní ekonomika označuje jev, kdy dva klíčové sektory…
Spotřebitele, kteří tvoří trh, je možno rozdělovat na základě různých…
Snad každá firma si chce vytvořit svou značku, se kterou by obstála v…
Je zajímavé, že drtivá většina firem komunikuje se svými zákazníky pouze…
Z průzkumu, který zveřejnila firma Liquid Agency vyplývá, že povědomí…
K mnoha reklamním kanálům, které se v současné době využívají (tisk,…
Přestože situace v telekomunikačním sektoru EU není špatná, brání určité…
Úspěch e-komerce do značné míry závisí na účinnosti reklamních sloganů a…
Vedoucí firmy Computer Sciences Corporation (CSC) Bruce Thomas jednou…
Začínající hráči na kapitálovém trhu se domnívají, že hlavní zdroj zisku…
Změny úrokových sazeb ovlivňují souhrnnou úroveň poptávky (snížení sazeb…
Marketing a reklama jsou velmi důležité a proto by se měly promítnout v…