Manažer - zprávy z managementu

Méně znamená více

Firmy se dnes snaží maximálně redukovat zdroje a finanční náklady a pracují stylem za málo peněz hodně muziky. Snižování těchto nákladů se bohužel však týká i…

Jen počkej, spammere!

Jen počkej, spammere!

Spam nás všechny obtěžuje dnes a denně. Francis Uy, technický specialista z…

Z EU bude možné vystoupit

Článek v rámci předplatného Z EU bude možné vystoupit

Orgány, které mají na starosti vypracování návrhu ústavy EU, se rozhodli do…

Myslete jako zákazníci

Článek v rámci předplatného Myslete jako zákazníci

Manažeři a obchodníci se mnohdy domnívají, že přesně vědí, co si zákazník…

Vyléčíme PowerPointovou depresi?

Vyléčíme PowerPointovou depresi?

PowerPoint v mnoha z nás vyvolává nepříliš příjemné asociace jednak proto,…

Někdo umí, někdo neumí

Někdo umí, někdo neumí

Jak to ti prodejci dělají, že tak dobře prodávají? Na tuto otázku se již…

Jak zchladit rozpáleného zákazníka

Jak zchladit rozpáleného zákazníka

Noční můrou podnikatelů a vedoucích pracovníků je mimo jiné i představa…

Kdo pere Jacku Welchovi špinavé ponožky?

Kdo pere Jacku Welchovi špinavé ponožky?

Rozvod je v současné době věc poměrně běžná, ale když se týká těch…

Budoucnost v reálném čase (RTE)

Budoucnost v reálném čase (RTE)

Moderní zákazník očekává, že si bude zvolený výrobek moci zakoupit…

Zástupci managementu firem se dopouštějí těch největších podvodů

Zástupci managementu firem se dopouštějí těch největších podvodů

Z mezinárodního výzkumu společnosti Ernst & Young s názvem Fraud…

Nečtěte to

Nečtěte to

V elektronické komunikaci stále více objevují tzv. důvěrnostní doložky,…

Špiónem u konkurence: 4 legální kroky

Špiónem u konkurence: 4 legální kroky

Chcete-li vědět, co právě chystá vaše konkurence, staňte se špiónem.…

Jak předvídat současnou a budoucí poptávku

Jak předvídat současnou a budoucí poptávku

Demand and revenue management (DRM) je moderní způsob předvídání současné a…

Výpis 17951807 z celkem 1895