Firmy se dnes snaží maximálně redukovat zdroje a finanční náklady a pracují stylem za málo peněz hodně muziky. Snižování těchto nákladů se bohužel však týká i…
Spam nás všechny obtěžuje dnes a denně. Francis Uy, technický specialista z…
Orgány, které mají na starosti vypracování návrhu ústavy EU, se rozhodli do…
Manažeři a obchodníci se mnohdy domnívají, že přesně vědí, co si zákazník…
PowerPoint v mnoha z nás vyvolává nepříliš příjemné asociace jednak proto,…
Jak to ti prodejci dělají, že tak dobře prodávají? Na tuto otázku se již…
Noční můrou podnikatelů a vedoucích pracovníků je mimo jiné i představa…
Rozvod je v současné době věc poměrně běžná, ale když se týká těch…
Moderní zákazník očekává, že si bude zvolený výrobek moci zakoupit…
Z mezinárodního výzkumu společnosti Ernst & Young s názvem Fraud…
Chcete-li vědět, co právě chystá vaše konkurence, staňte se špiónem.…
Demand and revenue management (DRM) je moderní způsob předvídání současné a…