Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného Zasloužíte si své zákazníky?

Podle nového průzkumu, provedeného společností Strativy Group Inc. mezi manažery ze čtyř kontinentů, 45% dotázaných odpovědělo, že si jejich společnost nezaslouží…

Nenáročná příprava na náročné publikum

Nenáročná příprava na náročné publikum

Každý člověk se musí někdy postavit náročném publikum. Manažer musí…

Jaké změny?

Článek v rámci předplatného Jaké změny?

Česká podnikatelská reprezentace při EU v Bruselu (CEBRE) provedla anketu,…

Jak zachovat chladnou hlavu při jednání

Jak zachovat chladnou hlavu při jednání

Principy efektivního jednání vedou manažery k tomu, aby se soustředili na…

Outsourcing ve východní Evropě

Článek v rámci předplatného Outsourcing ve východní Evropě

V porovnáními s velkými outsourcingovými hráči je Rusko začátečník. Roční…

Jak zahájit prezentaci

Jak zahájit prezentaci

Prezentace čehokoli může být úspěšná jen tehdy, jestliže se řečníkovi…

Vládní předpis komplikuje americkým manažerům život

Článek v rámci předplatného Vládní předpis komplikuje americkým manažerům život

Obchodně technologičtí manažeři vědí, že musí zůstat ve shodě se zákonem a…

S úsměvem idiota - nejlepší strategie pro vyjednávání

S úsměvem idiota - nejlepší strategie pro vyjednávání

Způsob chování člověka při jednání s jinými lidmi má zásadní vliv na…

Číst cizí poštu se nesmí, ani elektronickou

Číst cizí poštu se nesmí, ani elektronickou

Shromažďování a archivace elektronické pošty určené zaměstnancům je běžnou…

Hon na spokojené zákazníky

Článek v rámci předplatného Hon na spokojené zákazníky

Nejlepší příležitosti k prodeji profesionálních služeb přicházejí…

Velký marketing pro malý podnik

Velký marketing pro malý podnik

Každý byznys potřebuje marketing. Nekonzistentní přístup k marketingu…

E-mailové mýty a legendy

Článek v rámci předplatného E-mailové mýty a legendy

E-mail má jako marketingové médium řadu negativních rysů, zároveň bychom…

Bylo to krásné, děkuji

Bylo to krásné, děkuji

Poděkování je jednou ze základních slušností. Učíme se jí od dětství a měli…

Výpis 17431755 z celkem 1895