Podle nového průzkumu, provedeného společností Strativy Group Inc. mezi manažery ze čtyř kontinentů, 45% dotázaných odpovědělo, že si jejich společnost nezaslouží…
Každý člověk se musí někdy postavit náročném publikum. Manažer musí…
Principy efektivního jednání vedou manažery k tomu, aby se soustředili na…
V porovnáními s velkými outsourcingovými hráči je Rusko začátečník. Roční…
Prezentace čehokoli může být úspěšná jen tehdy, jestliže se řečníkovi…
Obchodně technologičtí manažeři vědí, že musí zůstat ve shodě se zákonem a…
Způsob chování člověka při jednání s jinými lidmi má zásadní vliv na…
Shromažďování a archivace elektronické pošty určené zaměstnancům je běžnou…
Nejlepší příležitosti k prodeji profesionálních služeb přicházejí…
Každý byznys potřebuje marketing. Nekonzistentní přístup k marketingu…
E-mail má jako marketingové médium řadu negativních rysů, zároveň bychom…
Poděkování je jednou ze základních slušností. Učíme se jí od dětství a měli…