Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného Jak vyzrát na problémové zákazníky

Vždy jednou za čas přijde problémový zákazník a vy s ním musíte nějak vyjít. Podle autora článku se dají tito zákazníci rozdělit do čtyř hlavních skupin, což by…

Jehla v kupce sena

Jehla v kupce sena

K čemu mít firemní webové stránky, pokud je zákazníci na Internetu…

Průvodce úspěšnou prezentací

Průvodce úspěšnou prezentací

Uspět v prezentaci pro 20 či 200 lidí je stejně obtížné. Posluchači dnes…

Paralelní management

Paralelní management

Po celé dekády diktovala strategie firemní strukturu. Nejvyšší…

Na dovolené pomůže desatero EU

Na dovolené pomůže desatero EU

Každý si chce svou dovolenou v zahraničí především užít. Evropská komise…

Budeme se soudit po internetu!

Článek v rámci předplatného Budeme se soudit po internetu!

Roste počet podnikatelů oceňujících výhody rozhodčího řízení, zvláště díky…

Polovina roku za vámi a nic...?

Polovina roku za vámi a nic...?

Jak vám jdou obchody? Pokud nezní vaše odpověď fantasticky nebo skvěle,…

Udělej si sám

Článek v rámci předplatného Udělej si sám

Stále více firem nezávisle na velikosti vede své zákazníky k samoobslužnému…

Jen je nechte, ať o vás mluví

Jen je nechte, ať o vás mluví

Pokud má firma smysluplné, etické, účelné a inspirativní záměry, nemusí v…

Zlepší situaci nový zákon o zaměstnanosti?

Článek v rámci předplatného Zlepší situaci nový zákon o zaměstnanosti?

Od října vstoupí v účinnost nový zákon o zaměstnanosti, který mimo jiné…

Ochráníme vaše data natotata

Ochráníme vaše data natotata

Využívání webových stránek ke komerčním účelům vede k postupnému zavádění…

Naslouchání hlasu klientů

Naslouchání hlasu klientů

Není pochyb o tom, že společnost, která naslouchá svým klientům, bude…

Jako Fénix z popela

Jako Fénix z popela

Elektronický marketing vznikl díky rychlé expanzi Internetu a vlétl do…

Výpis 16911703 z celkem 1895