Po dvou letech postupného nárůstu spokojenosti zákazníků e-komerce nyní průzkumy ukazují opak. I titáni e-komerce jako eBay a Amazon.com dostali zásah. Spokojenost…
Právě zveřejněný výzkum newyorské konzultační společnosti Hornstein…
I když řada profesionálů a firem dokáže přesně účtovat svůj hodinový čas,…
Péče o zákazníky je zodpovědností všech manažerů. Bez zákazníků by firmy…
V polovině roku 2002 měla společnost Worknet z Illinois devět obchodníků a…
Začínající podnikatelé mají před sebou mnoho důležitých úkolů a rozhodnutí.…
Vaše marketingová kampaň upadá a vy přemýšlíte, jak je to možné.…
Mnoho malých firem si dalo za cíl získat pozitivní publicitu a vystoupit z…
Prodávání je podobné jako pečení masa. Dosažení dohody s rozhodující osobou…
Zásadní problém současného přístupu k řízení dodávkových řetězců spočívá v…
Každá firma si uvědomuje, jak důležitá je pro ni spokojenost zákazníků. Zda…
Chcete uvést na trh nový produkt nebo službu, připravili jste se a…
Umíte si představit, jak důležité je firemní logo? Objevuje se všude, od…