Zůstaňte autentičtí
Osobní branding není o tom vytvořit někoho jiného, nějaké své hvězdné alter ego. Ne, je to o tom, kým opravdu jste. Takže jděte a vyprávějte svůj osobní příběh, popište, co vás baví a co vás inspiruje.
Vaše osobní značka nesmí být v rozporu se značkou vašeho zaměstnavatele
Při vytváření osobní značky pomáháte také budování značky vaší společnosti, pokud jste zaměstnáni. Ujistěte se, že tyto 2 značky jsou sladěné a že se spolu nebijí, protože to by mohlo vaši osobní značku poškodit.
Zkontrolujte také, zda nezastáváte a nepropagujete protichůdné hodnoty. Co nechcete, je mást vlastní publikum. Starejte se o svůj brand a zabraňte tomu, aby byla nekompatibilní s brandem vašeho zaměstnavatele. Snažte se, aby se obě značky navzájem posilovaly, nabádá nás web business2community.com.
Zaměřte se na publikum
Své publikum musíte znát, abyste pro ně mohli vytvořit zajímavý obsah. Pomozte jim uspět v jejich rolích, poskytněte jim informace a poznatky z vašeho oboru. Neprodávejte, poskytujte hodnotu. Co získáte na oplátku, je respekt a autorita. Jakmile si svou osobní značku vybudujete, budete se dobře prodávat i bez přímého prodeje.
Myslete i na offline kontakt
Je to stále o vaší osobní síti. Co je nejdůležitějším faktorem pro dlouhodobý úspěch? Vaše vztahy, které musíte vybudovat a udržovat. To je ta důležitá část – a protože zatím není lepší způsob, stále musíte online interakce občas nahradit offline konverzacemi.
Organizujte své vlastní marketingové akce, ale účastněte se také cizích konferencí a diskuzních akcí. Měli byste se zúčastnit všech relevantních marketingových akcí, kde budou i vaši cíloví zákazníci. Prezentujte, diskutujte a spolupracujte s lidmi.
-jk-