Tento seznam přinesl blog společnosti HubSpot.
Hřích první: Absence fotografie
Jak i samotný LinkedIn uvádí, profily s fotografiemi mají mnohonásobně vyšší pravděpodobnost, že na ně jiný uživatel klikne. Profesionální fotografie je naprostý základ.
Hřích druhý: Absence shrnutí
V profilu na síti LinkedIn si můžete vyplnit "shrnutí", v němž krátce popíšete svou osobnost, silné stránky a odbornost. Pokud této možnosti nevyužijete, dáváte tím najevo, že si nejste vědomi žádných odborných dovedností, které byste mohli ostatním nabídnout.
Hřích třetí: Použití třetí osoby
Profil si píšete vy sami, každý to ví. Zde se profil na LinkedIn liší například od životopisu na konferenci, protože psát o sobě ve třetí osobě je zde nevhodné.
Hřích čtvrtý: Absence kontaktních údajů
Ne každý uživatel má možnost psát vám přes LinkedIn zprávy, aniž byste byli ve spojení. Proto byste měli zvážit, že si na profil umístíte minimálně svůj e-mail.
Hřích pátý: Přesycený seznam spojení
LinkedIn je pracovní, nikoliv společenská sociální síť. Nebuďte ve spojení s lidmi jenom kvůli tomu, že je znáte například ze školy. Vaše spojení by měla být relevantní. Jde o kvalitu, nikoliv kvantitu.
Hřích šestý: Gramatické chyby
Překlepy v profilu mohou na mnohé uživatele působit jako pěst na oko, stejně tak mohou svědčit o vaší nepozornosti.
Hřích sedmý: Absence doporučení
Využijte možnost zveřejnit doporučení svých předchozích zaměstnavatelů, kolegů nebo obchodních partnerů. Právě to totiž většinu lidí zajímá.
-mm-