Sedm smrtelných hříchů profilu na síti LinkedIn

LinkedIn, který právě překonal hranici 500 milionů uživatelů, umí být velmi užitečným nástrojem při hledání nového pracovního uplatnění, nacházení vhodných kandidátů do týmu, oslovování nových klientů či udržování kontaktu se zákazníky a obchodními partnery.

To samozřejmě platí, pokud znáte alespoň hlavní zásady chování na této profesní síti. Začneme tím, že si řekneme, jaké jsou smrtelné hříchy uživatele sítě LinkedIn.

Ilustrační snímek

Tento seznam přinesl blog společnosti HubSpot.

Hřích první: Absence fotografie

Jak i samotný LinkedIn uvádí, profily s fotografiemi mají mnohonásobně vyšší pravděpodobnost, že na ně jiný uživatel klikne. Profesionální fotografie je naprostý základ.

Hřích druhý: Absence shrnutí

V profilu na síti LinkedIn si můžete vyplnit "shrnutí", v němž krátce popíšete svou osobnost, silné stránky a odbornost. Pokud této možnosti nevyužijete, dáváte tím najevo, že si nejste vědomi žádných odborných dovedností, které byste mohli ostatním nabídnout.

Hřích třetí: Použití třetí osoby

Profil si píšete vy sami, každý to ví. Zde se profil na LinkedIn liší například od životopisu na konferenci, protože psát o sobě ve třetí osobě je zde nevhodné.

Hřích čtvrtý: Absence kontaktních údajů

Ne každý uživatel má možnost psát vám přes LinkedIn zprávy, aniž byste byli ve spojení. Proto byste měli zvážit, že si na profil umístíte minimálně svůj e-mail.

Hřích pátý: Přesycený seznam spojení

LinkedIn je pracovní, nikoliv společenská sociální síť. Nebuďte ve spojení s lidmi jenom kvůli tomu, že je znáte například ze školy. Vaše spojení by měla být relevantní. Jde o kvalitu, nikoliv kvantitu.

Hřích šestý: Gramatické chyby

Překlepy v profilu mohou na mnohé uživatele působit jako pěst na oko, stejně tak mohou svědčit o vaší nepozornosti.

Hřích sedmý: Absence doporučení

Využijte možnost zveřejnit doporučení svých předchozích zaměstnavatelů, kolegů nebo obchodních partnerů. Právě to totiž většinu lidí zajímá.

-mm- 

Zdroj: HubSpot Blog - blog na stránkách společnosti HubSpot věnovaný marketingu a obchodu
Zobrazit přehled článků ze zdroje HubSpot Blog