Někteří obchodníci dělají chybu v tom, že podléhají falešným představám na základě svých dosavadních úspěchů a vztahů se zákazníky. To může být velmi nebezpečné. O jaké předsudky se jedná?
- Vím, jak prodávat. Roky patřím mezi nejvýkonnější obchodníky. Každý obchodník by se měl v první řadě ptát sám sebe, kolik obchodů skutečně uzavřel díky odkrývání potřeb zákazníků a jejich propojování se schopnostmi a výsledky.
- V minulých letech jsem nemusel zákazníky lákat, ale stále vím jak na to. V dnešní době je třeba aktivně pracovat na získávání zákazníků. Problém je v tom, že postupy z minulostmi nemusejí v době ekonomické krize fungovat.
- Mohu spoléhat alespoň na současné zákazníky. I když jste v minulých letech mohli dobře předvídat chování svých zákazníků, dnes je to mnohem složitější.
- Dobře znám své zákazníky. Trh se mění velmi rychle. Je proto třeba neustále získávat nové informace a hledat nové příležitosti.
- Moje prezentace fungují. Zjednodušili jste své prezentace tak, aby byli připraveny na míru potenciálním zákazníkům s nabitými rozvrhy, kteří se potýkají s omezenými zdroji?
-kk-