- Investujte do své firmy. Vyhraďte počítač jen pro eBay, to vám pomůže lépe komunikovat se zákazníky a navíc jej tak budete moci odečíst z daní. Je také dobré mít kvalitní fotografie produktů, abyste přilákali pozornost lidí.
- Potřeba systému. S tím, jak se bude rozrůstat objem vašich obchodů, budete potřebovat nastavit rutinu a procesy, díky kterým dokážete vše efektivně obstarat.
- Najděte spolehlivý zdroj produktů. S růstem přichází potřeba pro spolehlivou dodávku. Před nakupováním „ve velkém“ ale odborníci varují, rozšiřujte objednávky velmi pomalu.
- Dejte na očekávání zákazníků. Vybudování solidní základny klientů je mnohem snazší, když budete maximálně přesní v popisu produktů.
- Umění určit cenu. I když eBay každý rok roste, minimálně 50 % aukcí nedostane vůbec nabídku, hlavně proto, že je jich zde tak velké množství. To ale neznamená, že si nemůžete na eBay vést dobře. Trikem je správný odhad cen a zajištění, že budete ziskoví.
- Kultura eBaye.Hlavní rozdíl mezi top prodejci a těmi, co sotva přežívají je, že ti úspěšní vidí každého kupce jako potenciálního dlouhodobého klienta. S tímto pohledem je jejich cíl obsloužit zákazníka, nikoliv se jen chránit před několika bezohlednými kupci.
-av-
Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele