Pokud se budete jasně a dynamicky prezentovat, budete působit profesionálně, i když třeba pracujete z domova. Naštěstí existují časem prověřené návody, kterými se můžete při rozhodování o vašem firemním logu řídit. Uložte si tato pravidla do paměti:
- Vaše logo by mělo odrážet vaši firmu unikátním a upřímným způsobem – mělo by být symbolem vašeho odvětví, jména, vymezujících charakteristik nebo konkurenční výhody vašeho podniku.
- Vyhněte se přílišným detailům – jednoduchá loga jsou rozpoznatelná rychleji než jiná (McDonald's, Nike, Prudential).
- Vaše logo by mělo dobře fungovat i v černobílém provedení.
- Ujistěte se, že ho lze velikostně stupňovat – mělo by být esteticky příjemné v malém i velkém provedení.
- Vaše logo by mělo být umělecky vyvážené – mělo by lahodit oku, aby žádná část nepřemáhala zbytek. Barva, hustota linek a tvar ovlivňují rovnováhu loga.
-ba-