Odměňujte stálé zákazníky

Vybudujte si vlastní program jak odměnit vaše stálé zákazníky pomocí našich pěti tipů. Většina Američanů je členem nejméně jednoho programu zabývajícím se výše uvedeným tématem - náklady na získání zákazníka velmi rostou a programy na jejich udržení se mohou být skvělá investice. Tyto jsou nazývány "věrnostní", pokud jsou efektivní, mohou natolik upevnit vztahy, že klient nepřejde ke konkurenci i přesto, že bude levnější!

Pět tipů: Vytvořte si databázi. Začněte se stávajícími zákazníky. Obsahuje váš seznam spoustu neaktivních zákazníků? Můžete je přivézt zpátky, pokud jim například nabídnete dárek k jejich příštímu nákupu. Dejte jim podnět - probuďte zájem, informujte je. Definujte přesně co váš zákazník získá, pokud vám bude věrný. Motivujte je pro nákupy nákladnějších produktů. Stupňujte adekvátně k částce, jakou u vás klient utratí. Nabízejte takové odměny, které mají spojitost s vaším odvětvím Efektivně využívejte data. Úspěšný věrnostní program vám přinese informace, které můžete dále používat ku prospěchu vaší společnosti - budoucím nabídkám, např.využít preference vašich klientů. Zjistíte jaké nabídky nejvíce "táhnou". Tyto data lze úspěšně použít pro externí marketingové programy k získání dalších zákazníků. Efektivní program vám udrží zákazníky a získá nové!

-av- 

Article source Entrepreneur.com - website of a leading U.S. magazine for entrepreneurs
Read more articles from Entrepreneur.com