Výběr barvy je důležitý a obtížný, barvy mají vlastní psychologii, která se ještě liší demograficky. Nejběžnější barvou například pro americká loga je modrá (IBM a jiné). Autor nabízí deset způsobů, jak získat z barvy co nejvíce. Barva je mocná, vyvolává emoce a musíte s ní nakládat chytře, tak aby: 1. podporovala vlastnosti značky 2. byla relevantní cílovému publiku 3. měla vždy stejný odstín a tón 4. byla viditelná všem členům společenstva značky, uvnitř i vně podniku 5. byla pochopitelná a vhodně využívaná všemi zaměstnanci 6. byla uváděna na všech vašich materiálech a prodejních nástrojích 7. byla odlišná od barvy vašich konkurentů 8. fungovala ve všech částech světa, ve kterých se chystáte obchodovat 9. byla aplikovatelná i na jiné věci, než jen na vaše logo 10. měla s sebou návod, jak ji mají používat partneři a pobočky. -ba- Zdroj: Marketing Profs - americký server z oblasti reklamy a marketingu Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing Profs