V dnešní době lze zaměstnancům nabídnout širokou škálu efektivních a finančně nenáročných zaměstnaneckých výhod. Marketingově se nejvíce osvědčilo například penzijní připojištění, podíl na zisku firmy, akciové opce. Významnou roli však také hraje pohyblivá pracovní doba, péče o děti zaměstnanců, nemocenské platby nebo životní pojištění. Každý zaměstnavatel musí zvážit, jak se svým motivačním schématem zacházet tak, aby bylo skutečně funkčním marketingovým nástrojem. Má možnost individuální volby, může spolupracovat s odborníky. Hlavně však musí vědět, co jeho zaměstnance opravdu motivuje a přiláká i zaměstnance nové. Musí proto dát zaměstnancům možnost otevřeně se vyjádřit a být připraven motivační schéma neustále upravovat. Zdroj: bcentral - Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům Zobrazit přehled článků ze zdroje bcentral