Úspěšná značka vyjadřuje také důvěryhodnost a kvalitu. Jako příklad mohou sloužit např. značky **Disney** a **McDonald´s**. Když mají zákazníci značku v povědomí, snáze se rozhodují.
Jako určitá „šablona“ pro vytvoření firemní značky a hesla mohou sloužit například následující body: 1. Jaká je úloha firmy, jaké jsou klíčové činnosti, produkty a služby? 2. Co odlišuje vaši značku od jiných značek? Co o vaší firmě říkají zákazníci? 3. Jaké produkty a služby vás odlišují od konkurence? 4. Jaké jsou vaše firemní hodnoty? 5. Kteří zákazníci využívají vašich služeb?
Heslo, které bude značku doprovázet, by mělo být stručné (1 věta), věcné a mělo by konzistentně provázet všechny marketingové aktivity firmy. Article source Progressive Leadership - Stránky firmy Progressive Leadership věnované správě znalostí a osobnímu poradenství a školení vedoucích pracovníků. Read more articles from Progressive Leadership