Dobří a ještě lepší obchodníci

Existují určité rozdíly mezi dobrými obchodníky a mezi těmi, kteří dosáhnou nejvyšší laťky. Hvězdné jedince však neodlišují prodejní techniky či prestiž produktů a značek, které zastupují. Jsou to osobnostní kvality. Jaké?

- Nebojí se pustit do obtížných jednání, která vyžadují vysokou úroveň znalostí, hlubokou analýzu a citlivé zacházení.

- Plánují z dlouhodobého hlediska tím, že neustále hledají a pečlivě kultivují vztahy s potenciálními zákazníky.

- Jsou schopni mluvit o tom, do jaké míry jejich výrobky či služby předhánějí konkurenci.

- Vítají připomínky a kritiku ze strany zákazníků i nadřízených.

- Disponují silnou schopností soustředit svou pozornost na zákazníka a okamžitě se identifikovat s tím, čeho chce dosáhnout.

Skutečně dobrý obchodník umí ukázat svou odbornost, předpokládá potřeby zákazníků, nespěchá na zákazníky, zapojuje je do hledání řešení a pomáhá jim uspět.

-kk-

Zdroj: BusinessBrief.com - americký informační portál o byznysu
Zobrazit přehled článků ze zdroje BusinessBrief.com