Aby mohl vztah se zákazníky být považován za loajální, musí najednou splňovat tři podmínky. Druhá strana musí být s první (podnikem) vysoce spokojená, musí vyjadřovat silné předsvědčení pro pokračování ve společných obchodech a aktivně vyprávět o podniku ostatními lidem. Loajální vztahy by ale měly být založeny zvláště na vzájemném emocionálním propojení. Důležitý je pocit, že vztah má nějakou hlubší hodnotu a není pouze sumou obchodních transakcí. Toto je několik obecných rysů loajality:
- Loajalita není jen strategie, ale fundamentální princip. - Základními kameny loajality jsou důvěra a spolehlivost. - Emocionálně k sobě lidi připoutáte, jestliže jim pomůžete nalézt hlubší smysl a účel v jejich vztahu s vámi. - Nevěřte tomu, že lidi, zejména vaše zaměstnance, loajalita nezajímá. - Zapřemýšlejte důkladně o tom, zda vaše jednání působí loajálně. Zdroj: i-lead.com - International Leadership Associates Zobrazit přehled článků ze zdroje i-lead.com