Vyberte ty správné lidi
Pokud chce firma dosáhnout svých prodejních cílů, začíná to vždy náborem lidí, kteří mají odpovídající talent. Kromě toho však také potřebují dostat prostor a mít příležitosti tento svůj talent rozvíjet. Obvykle existují jasně definované role, ale i přesto byste měli svým pracovitým a talentovaným zaměstnancům pravidelně dávat šanci, aby mohli projevit svou kreativitu, naléhá na nás článek na webu business2community.com.
Využijte všechny dostupné zdroje
Přestože talent je důležitý, sám o sobě nestačí. Talentovaní lidé musejí mít k dispozici ty správné zdroje. Pokud chcete jako šéf obchodu uspět, musíte neustále přemýšlet o tom, zda skutečně plně využíváte všechny dostupné zdroje. Pokud tomu tak není, je třeba situaci vyhodnotit. Možná to bude chtít určitou časovou investici z vaší strany, ale firma může eliminováním nadměrných nákladů ušetřit značné peníze.
Učte se z chyb
Pokud jde o obchod a prodej, selhání může leckdy být to nejlepší, k čemu ve firmě dojde. Všechny úspěšné firmy se dopustily nějakých těch chyb. A právě marketingová a prodejní automatizace nám dnes umožňuje pečlivě zkoumat zvolené prodejní strategie. Když zjistíte, co fungovalo a co naopak ne, budete příště moudřejší. Budete vědět, čeho se vyvarovat – a právě takové konstantního učení je klíčem k úspěchu.
Emoce na pracovišti
Je pravdou, že většina manažerů obchodu má více či méně silné emocionální pouto k firmě. Aby si však udrželi efektivitu, musejí držet emoce pod kontrolou. Kdyby svým emocím podlehli příliš, riskovali by, že nerozpoznají, co je správné a nedokáží včas udělat správné rozhodnutí. Vždy je třeba se snažit všechno vidět co možná nejobjektivněji.
-jk-