* Jsou lépe vzdělaní, méně mobilní, více pesimističtí, co se týká jejich finanční budoucnosti. >> Záleží na ceně, ta prodává – a také trvanlivost.
* Chtějí trávit s rodinou více času, jsou méně spokojení, kladou menší důraz na kariéru, větší na děti a domácí povinnosti. >> Mějte to na mysli při marketingu a nabídněte jim související služby a zboží.
* Vše je o ceně, mnoho z nich dělá v odvětvích, kde se zastavil růst platů nebo se propouští, mluví rádi o tom, kolik zvládli ušetřit. >> Pokud si myslí, že nabízíte dobrý obchod, dozví se to jejich přátelé.
* Mladé matky je těžké zařadit, mají vyšší vzdělání, vdaly se a měly děti později než jejich matky. >> Jednorozměrné reklamní a marketingové kampaně cílené na mladé matky se setkají leda s opovržením.
* Otcové doma dělají více věcí a jsou na to hrdí. >> Mají rostoucí slovo v životě svých dětí a v jejich výchově, tuto sociální a kulturní změnu nemůžete ignorovat.
-ba-